morrs!

ännu en dag till ända. fasen vad fort det går. imorn e de torsdag och vipps så e det helg. är ju inte alls långt kvar till jullovet nu. fattar noll.

Dagen i övrigt har vart yr. som sagt så e ja ju sjuk. fast nu är det bättre. febern har lagt sig och nu har morsan inhandlat nässpräy äntligen så nu kan jag andas åt minstonde. har ordentligt ont i halsen. men det kan jag leva med. bättre än feber iaf.

va ju också nere till skolan förut och gjorde matteprovet. och herregud. aa.. jag och emma kollade på varann när vi fick det å båda började bara skratta. lika bra att skratta å det. för det kommer nog larsa göra när han rättar. kanske kommer få typ 5 poäng eller nåt. högst! aja ja får satsa mer på nästa prov då.

ikväll blir det lugnt. ska nog träffa A en sväng också. men jag har faktiskt varnat för att jag är sjuk. men det spelade tydligen ingen roll :P vi får se vad det blir att hitta på =)

imorn är jag ledig också. HÄÄRLIGT. fast det betyder inte att jag inte har nåt att göra. nej hela dagen imorn ska ägnas åt svenskan. började lite idag men i det här tillståndet har jag väldigt svårt att koncentrera mig. aja vi får se vad det blir av allt :P




längtar till helgen! Hoppas jag är frisk då. Undrar vad som händer denna helg. förra helgen va riktigt kul iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0