morrsning!

satte mig precis här med en religionbok, ett uppgiftspapper, en muffins och ett glas mjölk. Mufinsen och mjölken är redan uppkäkad så nu var det bara det tråkiga kvar då... plugga.... ja ryser av bara ordet. religion..
dom kalla kårarna börjar rinna längs ryggen... Nej men seriöst. Jag har ju blivit helt förslappad förbövölen. Usch.. Men jag är verkligen sjukt skoltrött.
Såhär illa har det nog aldrig vart. Och jag har ju faktiskt egentligen inte alls mycket att göra, om man jämför med hur det var i 2:an tillexempel.  Men men..



skoldagen idag har väl vart lite sådär halvdassig som vanligt. Började med samhäll, där gjorde vi typ ingenting. Hans stod å snackade om vad vi skulle göra dom kommande lektionerna. Sen hade jag hål, sen lunch å sen matte i 20 min.. Jävlar vilket fullspäckat schema asså. Det kanske är dags att sluta klaga nu? :P

Gårkvällen med sötnöten va riktigt mysig. Vi tog en riktig baota promenad. I skogarna där uppe på djurgården. Och det va riktigt mysigt. Va väärldens stjärnhimmel. har aldrig sett så mycke stjärnor nästan. Och sen kom vi på en rätt cool grejj när vi stod där å tittade upp.. Att när man ser på stjärnorna så ser man ju faktiskt tillbaka i tiden. Jo det är ju faktiskt så. för det tar ju tid för ljuset att färdas hit till jorden. det kanske tar en dag, eller en vecka. Det tar 8 min för solens strålar att nå jorden tillexempel, å den ligger ju mycket närmare än vad stjärnorna gör. Så fatta vad fränt. Vissa stjärnor som man ser nu kanske i själva verket inte ens finns längre... DET är coolt :P


sen när vi kom hem igen blev det glutta på House (såklart) och sen blev det en litten biltur. Vi kom också på vad GRYMT mycke folk det bor i våran stad! På den turen vi åkte ( hem till mig, genom stan och tillbaka till Anton) såg vi alltså sammanlagt; sju människor och en hund! JÄVEL! Det är ju nästan så man får sätta upp kravallstängsel!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0