sent

ja detta kan man ju då kalla  ett sent inlägg. eller ska man kanske säga tidigt?borde verkligen sova nu egentligen men det går inte ändå. tänker bara på en massa annat hela tiden :P dagen i övrigt har varit riktigt seeg. vaknade runt 11. men upp ur sängen och frukost blev det inte förrän halv fyra haha :P Har vart med A idag och det har vart supermysigt. har som sagt degat hela dagen, med film bland annat. Mr & mrs Smith. den va bra fast den va otextad så ja fatta kanske 70% ;p nej men riktigt mysig deg dag har det alltså blivit :) 

Gårdagen var riktigt kul den också! förfest här i den lilla stugan tillsammans med as, anki, lillen, emma, frida och liza. riktigt trevligt må jag säga ;P sen bar det av ner till statt då, där det bokstavligt talat var KNÖKAT. tre dansgolv öppna och det va kalasfullt överallt. det gick liksom inte att dansa för att man antingen blev tacklad hit och dit eller bara allmänt mosad. liiite för mycket folk tycker jag men det va riktigt kul ändå :) bilder kommer när jag fått dom skickade från lilla emma .P

nu ska jag masa mig upp ur den här sköna varma gosiga sängen och masa mig bort till toaletten och ta ur linserna. fuck va kallt det kommer bli. å sen kommer det ta skit lång tid innan man blir uppvärmd igen. fyfarao vilka hemskt stora problem man har! ;p

nattI



Yäs. time to sleep duude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0