sjuk!

fyfan. det är det jag kan säga om mitt tillstånd just nu. jag hatar att va sjuk! och jag har ju inte lyckats bli lite småsjuk. nejminsann det skulle slå till som en fet jäkla bomb utan förvarning. det började i måndags då jag gick runt hela dan i skolan och hade spränghuvudvärk, sen igår blev jag snuvig som fasen ( kunde knappt andas där ett tag) och nu inatt kom resten. har knappt sovit nåt på hela natten. har skit ont i halsen, ont i öronen , ont i huvet och jag snorar som niagara fallen.. och som löken på laxen har jag också fått feber nu. jävel va härligt.  och det blir ju inte bättre av att jag har ett matteprov idag heller. Får inte missa det. så jag ska gå dit och göra provet bara och sen gå hem igen.

kommer bli intressant att se hur provet går. jag och emma pluggade en hel del igår men jag kan ju inte säga att jag har blivit så värst mycke klokare på det. har aldrig vart såhär oförberedd på ett matteprov förut. ja fattar verkligen noll. och det blir ju inte lättare av att man ska sitta och va sjuk när man gör det. det går bra det här...

jag vill bli frisk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0