Skriver igen

ja som sagt. nu är jag här och skriver igen. efter vissa påtryckningar från omgivningen;) så vad har hänt? i lördags blev det ju käka på maxim med dom andra nördarna :) riktigt trevligt må ja säga att det var. även om det sved ordentligt i plånkan.

Efter käket begav jag och emma oss hem till Alina där det blev förfest innan vi begav oss till statt. Vistelsen på statt va trevlig och det va mycke mer folk denna helg än vad det var förra helgen. fast det va många äldre, som man inte sett förut. men det va allt kul =) dock plågade jag plånkan ännu mer så nästa helg blir det definitivt lugnt för mig

efter statt kom Anton och hämtade upp mig. skönt att slippa cykla hem i kylan. =P Igår förmiddag var det meningen att man skulle gå på johannes basketmatch. ja vet jag hade lovat, men när man vaknar upp kvart i tolv ( matchen började tolv) och dessutom med mega huvudvärk så kändes det inte sådär superrockigt.
Istället blev det deg hela förmiddagen, städning på knaus och efter det spinning. Sen hörde sötnöten av sig igen, vi tog en tur till maxi där det inhandlades Ben & jerrys:P och sen bänkade vi oss i soffan med en film, glass och ett stort mysigt täcke. och bara gottade oss resten av kvällen :) mysmys.

Nu är det då måndag och jag sitter i skolan. Har religion och vi ska skriva en hemtenta. Och aa jag har inte kommit så långt med den saken.. men men. det ordnar sig det där. :)  sen blir det spinning och ikväll blir det godis och mys med tjejerna. och johannes. fast han är ju typ en tjej.

Bilder kommer sen när jag kommer hem :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0