suck

ibland blir jag bara så trött på mig själv. som Emma alltid säger: " sluta TÄNK Anna!" och det är väl precis det jag borde göra. jag oroar mig så hela tiden. för allting. Min framtid, mig själv, min familj, mina kompisar, skolan ja allting. Alltid ska va man på topp, alltid ska man va gladast och trevligast och bäst. Men det funkar ju faktiskt inte alltid. Man kan inte alltid vara alla till lags, det funkar bara inte. Ibland får man skita i omvärlden och bara koncentrera sig på sig själv. Och det behöver nog alla göra faktiskt. Alla går jämt och oroar sig för vad alla andra tycker. och så borde det ju faktiskt inte va. Man borde ju leva på det sättet man själv vill och mår bra av. Alltid har man nåt att bekymra sig över. Önskar att jag var en sån person som bara kunde lätta på alla tankar, lämna omvärlden för en stund å bara njuta av att vara just jag. Jag ska nog försöka göra det. lite oftare. inte bekymra mig så mycket. Låta allt knalla på. Köra på reagge citatet igen att " everything is gona be alrigtht" och just nu är ju fan allt alright! så nu gäller det fan att flyta med strömmen och bara njuta. se allt det positiva i tillvaron ocgh göra det bästa av situationen. för allt blit ju faktiskt vad man gör det till :) jag ska sluta tänka helt enkelt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0