tjenna

torsdagen snart slut då. ujuj. imorn äre fredag :P moahaha. dagen i övrigt har inte gått till så mycke vettigt. va ju ledig idag så det blev att sova riiktigt läääänge =) va skönt eftersom det inte blev alls mycke sömn natten innan pga alla feberdrömmar och skit. men nu som sagt e febern borta men mitt huvud spränger, näsan rinner och jag hostar som fan. känner mig verkligen inte på topp.

gårkvällen va jättemysig. vi kollade på film, Gilpert Grape. ( ÄLSKAR den filmen)  tillsammans med en varsin stor kopp honungsté och en mysig filt :) det lindrade iaf halsen en liten stund. riktigt mysig kväll blev det iaf. Ibland kan jag faktiskt gilla hösten. när man kan göra sådär.. sitta inne och dricka varmt å kolla på film å mysa när det är alldeles mörkt ute och man kan höra hur vinden viner runt knutarna och regnet smttrar mot fönsterrutorna . myspys ;P
 


sitter och väntar på mat nu, min mage kurrar sönder.  har bara käkat frukost idag iof jävligt sen sådan men ändå :P sen blir det kolla på Wall -e elle rhur det nu stavas. många säger att den e bra. vi får la se då :P


 






Kommentarer
Postat av: Louise

Okej Anna.. Vem är A? (A) :)

2008-11-06 @ 21:32:58
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0