tjing!

ja då var det dags för update. har vart dåligt på sista tiden :) söndag idag och slut på helgen. men jag är inte ledsen för det inte. för man råkar ju va ledig imorn också ! moaha ska sova som fan!

gårdagen då. började ju med att man fick kravla sig upp ur sängen på morgonen och bege sig till skolan. på en lördag ja. öppet hus... och ojojoj va värt det va för min del. jag gjorde INGENTING. sprang runt å käkade godis typ. Vi i samhäll se hade ett klassrum där vi hade gjort en utställning om amerikanska presidentvalet. men de va ju inte en jäävel som kom dit. inte så konstigt kanske med tanke på hur sjukt tråkigt vårat klassrum såg ut. plus att det fanns ju en massa annat som lockade. som godiset i korridoren tillexempel ;P


galet mycke folk.
sen på kvällen blev det kalajs såklart :) förfest hos alina med en nedrans massa folk och sen blev det vallfärd till statt. dock tycker jag det va lite halvdassigt den här helgen. en utav dom tråkigare enligt mig. va inte alls mycke folk och det aa.. de va lite halvdant. sen kanske det berodde lite på mig också. allt blir ju va  man själv gör det till menar jag. Men kul var det allt :) även om det inte var den roligaste helgen :P
snor lite bilder från emmapemma


hahaha



:D


ujj vilka puddingar! ;D

Idag är det fars dag och då ska jag säga grattis till PappaPäron! dock har han inte fått nån present av mig. ( okej ja glömde bort) men den kommer den kommer :P

nu ska jag ut och röjja i råtrtboet, ta en varm dusch och sen käka en feting middag för jag är vrååålhungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0