tjingeling

ja då var det onsdag. och snart slut på den också. har vart en rätt lugn dag. Hade skriftligt nationellt i svenska, det tog typ 2 h, sen slutade vi :) då blev det sitta i matsalen både länge och väl. men vi hade riktigt viktiga saker att snacka om. våldtäkter, miljö osv. riktigt seriöst alltså :)

sen bar det iväg med Linnea, A-s, Emma och Malin till donken där det blev till att moffa flurry ;P inte nåt min mage behövde direkt men vafan. skit samma. :P

maggan gillar flurry deluxe det e ett som är säkert :P


Emma.. vad har jag att säga om dig egentligen?


jumm jumm jumm!

superstressade, överansträngda linnea.. du borde lära dig att coola ner lite ;P

Sen blev jag hemskjussad av as och då blev det till att sätta sig vid datorn igen för att skriva på mitt tal com jag har imorn. Nu är jag klar med själva talet. nu gäller det bara att plugga in det och också skriva ett Pm. Kanske boprde börja skriva Pm:et nu? orkar jag? neeee. det blir till att göra det ikväll sen säkerligen :P

sitter just nu och väntar på att söten ska ringa. han är seg som en snigel. fast jag ska väl inte kasta sten i glashus.. höhö.Vi tänkte ses en sväng sen. egentligen borde vi nog plugga båda två men aa. :P en litten stund hinner vi nog ses iaf :)

Jag är för övrigt jätte ap mega hungrig. MAMMA GE MIG MAT! men inte finns här nån mamma som ställer sig  och lagar mat åt en minsann. nej. " det finns mackor i frysen.."    mackor? seriöst? mackor? fuck no. ja e så jäävla trött på mackor. hon kan käka dom där jäkla mackorna själv för fasen! Nu är iaf pappapäron och handlar, så vi får väl se om det dimper in nåt gott i kylen sen. hoppas det! :P

Gjorde för övrigt nåt annat värt förut. badade nämligen den håriga lilla skitbollen ! :P det behövdes. men hon tyckte fan inte det va kul. När man såg hennes blick så kändes det verkligen som att hon jämförde mig med hitler eller nåt liknande.


" vad har jag gjort dig?!"
mycket ledsen voffi var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0