tråkigt

jag. har. tråkigt. jag.vill.inte.vara.sjuk.



haf snytit mig ungefär 375 ggr nu. finns det inget slut på det? halva hjärnan är bortsnyten snart. intressant att veta va? fräscht framför allt .

sitter och snackar med sophie för tillfället, vi sitter och beklagar oss över att man så enkelt kan göra va med så mycke pengar. helt plötsligt är man nästan pank igen.. fattar inte hur jag lyckas. måste bli mer ekonomisk av mig. börja skriva budget kanske?

ångesten för matteprovet börjar bubbla mer och mer inom mig. hur fan ska det sluta? jag är ingen som är van vid underkänt. men jag kan nästan lova att jag kommer få det den här gången. Bara att be till Gud att jag har fel.

man kanske borde göra sig iordning nu? man kanske borde plugga lite extra matte? fräscha upp dom små grå lite. Men vet inte om jag ens vågar öppna matteboken. är bara rädd för att röra till allting för mig.


jag har bara en sak att säga ; JÄKLA BLAJ DAG. har lust att bara lägga mig under täcket och sova ända fram till jullovet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0