trött

ja idag blev det ett sent inlägg
. orkade inte blogga alls först men såklart så lyckades jag inte hålla mig. Idag har man vart ledig från skolan och det har vart riktigt härligt :) vet inte vad det har blivit gjort idag egentligen? inte mycket iaf :P men så ska det vara när man e ledig :) har vart med min sötnos hela dagen och det har vart supermysigt :)
Det har ju vart storm ute idag så det har blivit att vara inne typ hela dagen. gjorde lite vaniljte och kollade på dagboken. den är ju verkligen sjukt bra den filmen! man blir så kär i kärleken på nåt sätt ^^   oj va djupt det lät :P 
 

dom är ju så fina <3;)


imorgon blir det inte skola för mig heller. shit det känns som att jag inte har vart där på skit länge nu. men imorn ska jag och mamma och pappa åka till uppsala och hälsa på dom nyblivna päronen och det lilla knytet ^^ längtar så! :)  men det blir upp tidigt imorn så nu borde jag verkligen sova!

natti

saknar dig redan. <3




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0