uppsala

sitter i bilen påväg till uppsala nu. just nu är vi i enköping så det är inte så långt kvar :) ska bli så kul att se den lilla saken :P fast jag är förkyld så ja kan nog inte va för nära tyvärr. det skulle ju inte va så smart om hon blev förkyld liksom.

hade körlektion imorse också. och det gick helt okej =) körde landsväg, motorväg och motortrafikled och det gick kalajs :P

nu hade jag väl tänkt skriva lite mer till svenskan men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte hända. sitter hellre och lyssnar på musik och tittar ut på hösten. men a.. ja ska ta tag i mig själv.. nån gång :P höhö

galet värt inlägg det blev. men det finns inte mycket annat att göra när man sitter i en bil med sina päron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0