vattenpipa

ja säger som jag alltid gör. jag ska aldrig mer röka vattenpipa. Det känns som om min mage utkämpar ett 3:e världskrig mot sig själv.
Det blev jag och Elin som åkte hem till  henne en sväng, lyssnade på lite reagge som vanligt och puffade såklart pipa :) mysigt mysigt :P Vi kom också fram till att det verkligen börjar bli dags för en stor ferre. Och maskerad måste det ju va!  Vi får se till att koka ihop nåt trevligt tycker jag =)



Just nu ligger jag i sängen, trött som en mört. ska nog ta å snosa snart tror jag. måste upp i tid imorn nämligen för då är det dags för spinning, 2 timmars. ujuj. får se om jag orkar 2 :P är iaf jäkligt gött att komma igång med träningen igen.

Längtar tills imorn. Eller sen blir det väl. =) då blir det käka på restaurang med "gänget" för att fira Johannes och Mikael att dom fyllt år =) ska bli så trevligt så :p sen senare blir det nog utgång. på statt som vanligt skulle ja tro. men det är ju nåt iaf =) egentligen har jag inte råd men jag vill inte bara sitta å uggla hemma ju :P fick låna några klänningar av Elin också. det piggar ju upp en del. Man blir verkligen så himla snabbt trött på sina egna kläder.

dags att sova kanske ?

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0