yo man

ja vad har då den här dagen gåt till? inte mycke vettigt kan jag ju meddela. seriöst det ä något som har hänt mig. vågar jag säåga hur länge jag sov idag? till 14,16! SERIÖST! så länge har jag inte sovit på flera år. ja måste va sjuk eller nåt.
Så a.. det är väl en av anledningarna till att jag inte gjort så mycket idag. Käkade frukost vid halv tre, sen övningskörde jag med pappsen, och nu anlände jag just till Anton.. Hade tänkt plugga lite idag men det blir nog inte så mycket av det..

Gårdagen var riktigt trevlig :) MAlin, madde, emma, louise och johannes kom hit. Vi spelade tv-spel, käkade godis och snackade b¨åde länge och väl. Vid ett tiden va ja fasen tvungen att släpa ut dom ;P men riktigt tevligt var det iaf :)



Ikväll är det house också! ICKE att förglömma! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0