Back home

ja då var man hemma igen då. Efter en inte allt för krävande dag :P hade inte en enda lektion idag haha. tog bara skolfotot å sen slutade jag. Fast såklart så kom jag inte från skolan förrän typ 2 h senare. satt i kaffeterian å snacka massa blaj med kompisarna som vanligt =)

Jag och Emma och Malin bestämde också att vi nästa vecka ska göra en liten " favorit i repris" =) mamma och pappa åker till tyskland i helgen och ska va där hela nästa vecka så malin och emma ska flytta in hos mig då. Så blir vi en liten familj igen, som vi va när emma va själv förra året =) ska bli myspys =)

Resten av dagen kommer gå åt till plugg.. Tyvärr.. Har en hemtenta som ska va klar imorn och jag har knappt börjat. Så det blir nog att sitta med den resten av dagen. Men men.. jag får väl skylla mig själv.

Under tiden som jag skriver kan jag ju iaf lyssna på lite bra musik. Här är en skitfin låt som Rickard tipsade om igår. Riktigt mysig =)




visst är den fin? =)

Way back into love


Kommentarer
Postat av: Joella

Svar: Ja, glamour gillar jag! fast jag har alltid tyckt att den är kanske ibland lite riktad mot äldre...det snackas mycket jobb & sånt ibland.

2008-10-02 @ 14:06:04
URL: http://talkingbird.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Jättebra låt

2008-10-02 @ 17:59:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Joella

Svar: Ja gör det! Det är skitfint. :D



Älskar den filmen, Music & Lyrics, och låten är så fin. =)

2008-10-02 @ 19:27:46
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0