Bio

Ja kom på att imorn ska vi ju på bio. Och här har vi då vårat " äventyr" som vi snackade om maggan! :P Vi ska helt enkelt göra detta bio besök till något helt anorlunda. Något nytt och kreativt. Därför har jag här några uppgifter som vi imorgon ska utföra. Uppdelade mellan oss fyra. Detta alltså för att göra bio besöket till något alldeles unikt.

Emma, du skall:

  • - Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt)
  • - Plocka upp allt som ligger på golvet. Ät upp det och säg "Mmmmmm...!". Klappa dig själv på magen och lämna salongen i triumf.
  • - Headbanga till bakgrundsmusiken. Mot slutet, banga med hela kroppen.

Madde du skall:

  • - Rapa din granne i örat. Säg "Det var bara en försmak" med väsande röst och försök imitera ett par koögon.
  • - Smuggla in en huligantuta till bion. Tuta regelbundet.
  • - Gå in och ta plats tidigt. När nån håller på att sätta sig bredvid dig, vråla "SITT INTE DÄR, JAG HAR BAJSAT DÄR!" så högt du kan. Ta kort på personens min

Malin, Du skall:

  • - Köpa en påse popcorn, kasta dem på folk. Om de ser dig, kasta hela påsen med ett föraktfullt vrål.
  • - Säg efter varenda replik i filmen. Efter en stund, härma alla ljudeffekter också. Om de kör bil på filmen, vråla "Önönönönönönönön!!!" så högt du kan och volta runt i din stol.
  • - Ta med din folkilskna kanin vid namn Zlatan. Se till att han smiter.

Och jag skall:

  • - Ta med mig en grill och ordna korvförsäljning i salongen. Annonsera med röksignaler. Om jag får ont om kunder, ska jag prata högt och ljudligt genom hela filmen om hur god min korv är.
  • - Ta med lite ved. Klä av mig naken och göra upp en liten brasa i salongen. Och hela tiden klaga på att det är så jävla kallt.

Jädrar i berget vilken bra bio kväll det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



ANNA JAG ÄLSKAR DINA OTROLIGA IDEER <<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3 HAHAHAHHAHAHAH

2008-10-16 @ 12:05:43
URL: http://sawra90.blogspot.com
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHA satt fan och skrattade för mig själv här när jag läste det där ;P

2008-10-16 @ 18:18:57
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0