Buongiorno!

Nyss hemkommen.. Har vart med päronen till Farmor och grattat den lilla gumman på födelsedagen :) Och imorn blire tårta för hela slanten. JAg som hade som plan att vara nyttig.. tur att jag ska på spinningen  imorn iaf.

Annars har jag haft fullt upp även den här dagen. Efter skolan blev det café Blå valvet tillsammans med Malin, Emma och Madde =) riktigt mysigt. va längesen vi var där nu. Vi som var så trogna stammisar förra året! :P


Malin ser ut som en litten unge på julafton haha ;D


Sen blev det iväg på körlektion för min del. Och riktigt bra gick det också :) Fick göra ett litet "test" som gick ut på att köra runt en viss slinga på djurgårn. Han sa vart jag skulle men inget mer så skulle han kolla hur jag klarade mig. Och det blev helt och hållet godkänt, så det bådar ju gott :) Lektion igen om en vecka blir det.

NU ska jag fanimejj ta ett bad!
jag säger att jag ska göra det så himla många ggr men det blir ju aldrig av! men nu så :)
Sen ikväll e de ju dags för persbranth igen. !:)

Vill också säga Grattis till Karin som också hon fyller år idag! :D

Och snart är hon morsa också! tänk... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0