chipp å haj!

goddagens! torsdag i dag då. satan i gatan va fort det går. det va ju nyss måndag?! men man ska väl inte klaga :P
Sitter hemma hos elin. Hon ligger i badet. den stackaren har jätteont i magen :S men det var bättre nu iaf. usch ;(

 Var ute och åkte bil igår :P AnnaSofia tog ju körkort så vi va ju såklart tvugna att åka ut och glida lite :P Johannes, Malin och Louise hakade på dom med =) vi tog självfallet en tur upp till donken och köpte glass! höhö. och några vändor nere på stan blev det ju också :P är sjukt taggat på att själv ta körkort nu! så¨nu jävlar blir det övningskörning för hela slanten när pappsen kommer hem!

När jag kom hem så hade jag bara tänkt att dega framför tv:n och bara ta det lugnt resten av kvällen, men då hörde elin av sig och sa att jag kunde sova hos dom. och varför inte? det va ju ganska så ensamt där i huset kan jag säga. så hon kom och hämtade mig =)

Idag har jag bara haft två lektioner. slutade 10 i 11 men stannade till halv 1. satt som vanligt och tjötade bara. Men nu som sagt är jag hos erik och elin igen. Kanske ska till badhuset sen, det beror på hur elin mår. och sen blir det middag hos mormor :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0