eihyo

sitter på pappas jobb nu. väntar på att elin ska höra av sig. Hon slutade vid tre så vi skulle ses då. Jag och pappa va nyss iväh till arvids, skulle kolla om min cykel var klar.. men nejminsann självklart inte. att det ska va så jäkla svårt?! Så det blir att gåå till skolan imorn igen :( 

sen blir det övningskörning igen. Har lektion imorgon så jag måste träna lite. Och plugga teori. Har vart dåligt med det på sistone. Spinning blir det också. Hoppas Knät tål den här gången. Jag har fortfarande lite ont. Eller ja ont gör det ju inte direkt. det är mer obehagligt och knät är helt instabilt så jag går och spänner mig hela tiden. Men ja ska ta eriks skydd ikväll så får  vi hoppas att det hjälper.

Ikväll är det house också. ICKE att förglömma! kommer sitta som klistrad ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0