FREDAG!

ja ÄNTLIGEN är det fredag! kand det bli bättre? joo. det är ju LOV också! moahahaah! guud va härligt. !=)
Idag hade vi bara en lektion. hade svenska på morgonen och där skulle v bara förbereda oss inför nationella så det " gjorde jag hemma". Och sen hade vi pedagogiskt ledarskap och sen va det lov ! :P inga fel det inte :P

Efter att vi slutat blev det en tur till stan med Emma och Malin för att uträtta några ärenden :) och just nu sitter jag och väntar på pappasen för vi tänkte övningsköra lite.. Skulle ju ha gått på spinning idag också men både jag och Louise kände att vi verkligen inte orkar idag. så jag strök oss på passet idag och skrev upp oss tills på söndag istället :)

Ikväll är det fest för alla gymnasietreor på norrgården. och det såg ut att bli en hel del :) 65 st hörde jag senast. så det blir nog kul det :) moaha. och imorn blir det kalas igen :D dags att börja ladda nudå! :P


dagens låt: Lady GaGa - Poker Face




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0