hola!

sitter på farsans jobb nu
. Ska städa :( bläch.. Går inte så bra
med det där.. men ja ska väl ta mig i kragen snart och sätta igång.
Förut var jag och Brorsan och Elin och pappa och lunchade =)
trevligt trevligt. kinarestaurangen blidde det :P ja jag klagar då inte.
Sen tog jag och elin oss en sväng på stan.
Hittade inte ett enda klädesplagg som var snyggt...
 jo en tunika från esprit.. men den kostade 450 spänn.
fuck no säger ja bara.
Fast en sak köpte vi. Sun-spray från nivea.
Var halva priset så vi tänkte att vi kan ju dela på den.
Ska pröva den sen när vi e på badhuset och spaar oss :P
Undrar om den funkar bra nudå?
vill ju inte gå till skolan imorn å va helt gul..
ibland kan man ju få en sån nyans. Men vi får se. =)


Spinning är det snart dags för också nudå. Halv sex börjar den. uuh.. e inte sådär supersugen kanske.. men vi har ju gunilla idag. det brukar vara lite roligare då :)

Men nu ska jag som sagt ta tag i mig själv å börja damsuga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0