Hola!

ja som jag alltid börjar alla inlägg;
" jaa då va snart den här dagen slut då.. Shit va fort det går"
Men det e ju faktiskt så :P Sitter nere på farsans jobb för tillfället. Har putsat det sista fönstret nu och städat klart allt. Så nu är jag 1000 spänn rikare! Moahaha dä ni!

kl 18:15 ska jag befinna mig inne på galaxens spinning - rum, så för tillfället sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå, å gluttar ut på allt könstigt fölk som spatserar förbi här ute på gatan. Vissa är faktiskt riktigt skumma.. Förut stod det en gubbe och studerade mig grundligt under hela min procedur till fönsterputsning. Han stod verkligen och glodde! Kände hans ögon i nacken hela tiden. Usch!

Efter spinningen blir det övningsköra med pappsen igen. Sen blir det rääsa hem och bänka sig framför tv:n. för HOUSE börjar ju igen! Då tänker alla.. i vilket fall Malin och Emma ; " Ååååh jäkla tönt-Anna som kollar på house och inte på Grey´s Anatomy, One three hill eller gossip girl" Men till er, Malin och Emma säger jag bara Piss of! House äger fett!! sådetså :P



Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh jäkla tönt-Anna som kollar på house och inte på Grey´s Anatomy..

2008-10-14 @ 19:37:44
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0