Live from Uppsala

ja då var jag här nudå. Sitter och degar mig i soffan hos johan och karin. Pappa läser tidningen, mamma yrar runt, Karin gör äppelpaj och johan pressar juice. Lite konstiga sysslor kanske ;P
Alla är supertrötta efter en shoppingrunda på stan. Jag hittade faktiskt det jag skulle leta efter =9 ett par mörkbruna stövlar och en svart kappa :) och en sjal också ja.. glömde bort det =)


så söta så ^^

Har vart kul att träffa dom, se den nya lägenheten och hur karin ser ut =) Magen ser ut som en badboll ungefär ;) ser jävligt jobbigt ut att gå runt med den! men snart är det ju över iaf =)

Ikväll blir det käka kräftor och räkor och mys. =) Hoppas alla andra får en trevlig lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0