midsommar

sitter ju och snokar lite på elins dator och hittade midsommar bilderna! har ju fortfarande inte fått dom :P va skit kul att se!  så här kommer några. längtar tillbaka så när jag ser dom! Men om tiden fortsätter gå såhär snabbt så är det ju fan snart dags igen!


kvällen började tidigt med midsommar middag :P Andreas snyltar..





uppvärmning med tjej - bad i badtunnan :P


fem - kamp blev det också. Rickard med sitt krulliga hår ^^ saknar det :P



söt - nathalie =)



mitt under fem kampen? " gädda", jag, Jesper och Elin



korv. :P Rickard, Anreas och Nathalie? Sara? vet inte :P



solnedgång =) snart dags för bad=p



och dans dans dans ;P spelades " LOW" typ 1000000 ggr haha!  Elin, Rickard, Gädda, jag och Rydberg:)



Och BADTUNNA! Pernilla, Marcus, Person x, Ida, Peder,Jonas, Person x2, Ulven, Charlie, Bonnen och Erik. ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0