Möffins!

ja idag är det dags för muffinsbak igen. fan va ja bakar.. men inte heller denna gång är det till mig. Jag ska nämligen vara så gullig och söt och baka till min farmor :) Och självklart blev det dom berömda hallonmuffinsen men krossad vit choklad och valnötter. GODASTE EVER!

Hallonmuffins med krossad vit choklad & valnötter Foto: Anna Clarin
jumm jumm jumm!


Just nu sitter jag ner på farsans jobb. ska bara pinka och sen bege mig till coop där ingredienser ska inhandlas.. sen bär det hem, baka, ut med hunden, till farmor, på spinning, övningsköra och plugga. Full rulle idag med. Tänk om jag blir utbränd? ojojoj.. Men det blir jag inte. för det har ja fan inte tid med ;)

Tyvärr blir det ingen bio idag :( Emma den fattiglappen hade inte råd. å inte malin heller tror jag.  :( BLUÄCH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0