Morning Morning!

Nu är jag färdig och fit for fight för skolfoto! Tog lite tid för mig att välja vad jag skulle ha på mig och jag var ju också såklart tvungen att rådfråga polarna :P men nu blir det nog bra =)

Egentligen borde jag inte sitta här, egentligen borde jag vara i skolan. Börjar 20 över 8 på torsdagar. Men på nåt konstigt jävla vänster så lyckas jag såklart försova mig. Vaknade kl 8 och kollade lite halvgrumligt på klockan. Trodde den var 7. Så det tog lite tid för mig att fatta att den var 8! Men aa. då var det ju ingen idé att stressa som fan till första lektionen. Så jag stannade här hemma istället. Får väl jobba igen eller nåt.

jaja. nu ska jag ta å cykla till skolan dåra. typ en timme försent men men.
hoppas alla får en bra dag! bajbaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0