morsning korsning

Sitter i skolan för tillfället. Har psykologi nu, men jag blev ju klar med hemtentan igår så jag degar bara runt nu. Klockan 10 (?) är det dags för spexfoto. Dock inte det roligaste om man säger så :( hade jag fått bestämma hade det blivit " framtidens hopp" istället. Vad det innebär berättar jag sen.

Efter skolan måste jag hem och baka. Ja jag måste faktiskt. Ska baka muffins som jag ska ge till Alina och Sara imorn som ska stå på stan och sälja för att få in pengar till balkommitén. Får se om dom får nåt sålt :P

Idag åker också päronen iväg för en veckas semester. Då blir jag home alone. Får se om jag överlever =) men jag har ju min " family" så det ska nog gå bra=) Blir också skräckfilmskväll hos louise ikväll! :) Barnhemmet hette den. vi får väl se om den är bra =) Ett spinningpass blire också såklart ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0