Muffins, spinning och filmkväll

Ja snart bär det av med Louise på spinningpass. ska bli så skönt! Har inte tränat sen i tisdags så jag börjar få lite abstinensbesvär ;)

Bakade också muffins förut.
Men dock är dom tyvärr inte till mig. Nej dom ska säljas minsann! Ska lämna dom till Alina och Sara imorn som ska stå på stan hela lördagsförmiddagen å sälja. Pengarna ska gå till balkommitén. Så det är ju bra :) kunde dock inte hålla mig från att smaka på en. Stört goda!! men nu har jag skuldkänslor. Tur att jag ska träna snart iaf :)



dessa bakades. Äppelmuffins med havretopping. FARLIGT goda!


Ikväll blir det filkväll hos louise med linnea, louise och Emma och kanske johannes. Ska bli trevligt! :) men nu ska jag byta om minsann!

byebye

Kommentarer
Postat av: mägg hägg

aa de ska bli kul med FILkväll höh

2008-10-03 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0