Onsdag

Ja det är idag det. Va som vanligt segt att komma upp men idag gick det bättre :P vi var ju litte mer utvilade nu liksom.
Efter skolan gick jag och malin ner till stan. Är ju marken här. Köpte mig en sjal. det va det ja skulle kolla efter liksom =) sen gickl vi in på Keas ur och fixade min klocka som jag fick av elin. Där hittade jag också ett jättefint halsband. Ett sånt där med en klocka i =)

Nu sitter jag och Malin här och proffsmjukisar lite. Hon ska snart åka hem, och jag ska iväg till farmor och käka:P
Sen ikväll får vi se vad det blir. Familjen ska ju inte bo här mer så jag får ta och roa mig på annat vis =)

Vill också säga GRATTIS till Annie och Carolina som båda två tog körkort idag! JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ ER! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0