ööööörk

Min mage mår INTE bra! fyfan. kan knappt röra mig utan att jag mår as illa!
:S ska det aldrig gå över?! blää!! och ikväll är det dags igen. hur ska detta sluta? :P måste verkligen köpa såna där bakistabletter på apoteket! så man åtminstonde kan göra nåt dagen efter!


Snart kommer Erik och Elin och hämtar upp mig. ska ta oss en liten sväng till kd. Blev senare än vi hade tänkt men dom skulle på nåt jäkla fika hos elins mormor och det har draaagit ut på tiden. men snart så :) ska köpa en kjol är det iaf bestämt. och kanske en klänning. Vi får se vad jag hittar och vad som passar :)

Ikväll blir det alltså utgång igen :) ska bli kul. bara man hinner ordna upp sin kropp tills det! men man får väl ta sig en rejäl återställare som A-s hade sagt! ;P

men nu blir det till att göra sig iordning så att man ser någorlunda fräsch ut när man ska ut bland folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0