yeii

hoj hoj i stugorna. nu är jag här och skriver igen. har som sagt vart dåligt med den saken. men nu under lovet har jag faktiskt haft FULLT UPP! med att sova ;) hähä.

ne men lite har jag faktiskt haft för mig. jag var i karlstad igår tillexempel. Tillsammans med A-s och Malin. vi mötte också upp anki och lillen en sväng =) trevligt trevligt :P shopping blev det ju såklart. och jag hittade en hel del. för mycket faktiskt,. usch. jag är så jävla oekonomisk! nu måste ja fan ta å skärpa mig! inge mer shopping för mig inte!
Det jag köpte var iaf. ett randigt linne, ett grått linne, ett par svarta shorts, två par örhängen, ett par grå leggins, en svart klänning, och en svart tunika. Ja herregud! nu finns det verkligen ingenting mer jag behöver! och inte nog med det. Jag var ju på " bettans kollektion" i onsdags också, där de sålde massa märkeskläder och jag köpte ju såklart där också. Två par trosor, ett par spinningbrallor, ett par benvärmare och ett armband. allt från koola Anna såklart! ;P Visserligen till nedsänkta priser men ändå!


har man blivit en " shopaholic"? som dom säger..

Idag var jag först en sväng hos Emma där det pluggades matte, sen vid två bar det ner till stan där det blev direkt in på hårsalongen för att göra slingor! jag har aldrig färgat håret förut så fatta om jag var nervös. Hur skulle det bli? men det blev faktiskt riktigt bra och jag är riktigt nöjd! dock sved det jävligt i plånkan. 770 spänn! stackars min lilla utsvultna plånbok.

Kvällens bravader.. vad blir det då tro? jominsann det bär av till arena tillsammans med Emma, Anna-sofia och sophie! har aldrig varit där så det blir första gången nu. ska bli riktigt kul! :D outfiten blir den svarta klänningen som jag köpte igår. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0