rubrik?

"tjennaaaa" som louise hade sagt ;P satte mig precis här vid datorn efter att ha tagit ett varmt mysigt bad. VÄLBEHÖVLIGT var det kan jag ju lova! va helt nerfrusen.

Gårdagen va riktigt kul. Förfest hos Emma med en jädrans massa folk. Sen bara det av till statt där vi shakade mest av alla somvanligt såklart ;) Sen bar det efter några om och men hem till Emma igen på efterfest. Och aa efterfesten höll väl på till cirkus 12 idag. eftersom emma inte hade nåt krubb så beställde vi en taxibuss å åkte till pizzeria Empoli, där det alltså käkades frukost. haha alla va verkligen totalt krashade;P Men det va iaf en riktigt kul kväll. en kul helg överhuvud taget! :P

blev till att sno lite bilder från emmas blogg eftersom dom inte har blivit skickade till mig än.








dagen i övrigt har gått åt till att försöka vakna till liv. dassade hemma hos emma några timmar innan jag släpade iväg mig själv till kanus där veckans städning väntade. JIPPIE! gick verkligen i zombietempo idag kan jag ju meddela. men nu är det gjort för den här veckan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0