Söndag

mitt huvud sprängs snart. typ iaf..
Har precis blivit klar med städningen i lillstugan. det såg verkligen ut som ett bombnedslag. men nu var jag klar med det. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen kanske cykla iväg till knaus för att städa. Spinning ska det bli ikväll också. Känner att jag behöver det. Få ut lite agressioner och bli lite piggare i huvet. Men denna gång ska jag ladda upp med två vattenflaskor. Känner att vattnet verkligen kommer gå åt idag!

Gårdagen var riktigt trevlig. Iaf större delen av den. Lagade middag här tillsammans med malin, Emma, Linnea och Louise. Kyckling och potatisgratäng blev det. Riktigt mumsigt. sen kom även Sanne, Rickard och Nicklas hit och det förfestades för fullt! sen var det dags att bege sig till statt, men så långt kom aldrig jag minsann. nepp. för min del blev det istället att sitta hemma resten av kvällen. surt som fan. men dom andra sa att det inte va så värst kul på statt ändå, så a det är väl så jag får tänka antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0