tjenis penis!

Ja då var jag här igen. va ett tag sen jag bloggade nu. har inte hunnit med... I torsdags bakade jag först muffins med elin pelin, sen blev det spinning, sen käk hos mormor och sen deg hemma hos erik och elin igen. Igår var det också fullt upp. Skola, spinning och sen myskväll med tjejerna i Maggans stuga :P Och det va verkligen supermysigt. Lite kallt bara kanske. Men äh, vafan.. man e ju svensk.. ;P


maggis myser i brazze stolen ;P


mongohuven

Idag har det också vart mycket att göra.. Först ut och övningsköra med pappa. Riktigt länge idag och det gick väldigt bra. Höll på att köra in i ett staket en gång iof men det kunde ju ha gått ännu värre ;P Vet inte vem det e mest synd om ibland... Bilen eller pappa? ;P haha nerra men såå dåligt e de inte. det gick ju som sagt väldigt bra idag :P
Sen åkte jag å mamma å pappa till greta ( gammelfarmor) å fikade. trevligt =)
Nu har jag precis duschat, och snart ska jag iväg och möta louise innan vi beger oss till coop där vi ska möta malin för att handla inför ikväll! =) Men nu ska jag blåsa håret så BAJ!



fylla ut ;P tyckte bara den va lite småfrän ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0