Tjennaaaaa

ja då var snart Måndagen slut. Och jag säger det samma som Emma skrev i sin blogg. Jävel va fort det går! Snart är det banne mig fredag igen! Men jag klagar då inte :P

Full rulle hela dagen har det vart
. Även om vi har vart lediga från skolan så har jag haft en massa att göra. VAknade runt halv tolv. Runt halv ett åkte jag ner till pappa och vi begav oss till Thai restaurangen där vi mötte upp Erik också. FAN va mätt jag blev! :P så gott!

Efter det blev det tillbaka till FASTprojektledning. Hade fått i uppdrag att putsa fönstren. Och eftersom jag får bra betalt så gjorde det inte mig nåt. jag hade ju ändå inget annat för mig. Men lättare sagt än gjort.. fönstren är ju för fan ENORMA! är fortfarande inte färdig. Har ett fönster kvar. Blir att ta det imorgon. Då får jag även den andra lönen. så imorgon kommer jag vara 1000 spänn rikare. höhö. Plus 370 som farsan e skyldig mig :P





Sen blev det ut och övningsköra. Parkering, Backparkering, backa runt hörn, vänstersväng m.m. blev det. Och det gick riktigt bra. ska ut imorn igen, och på onsdag är det lektion med Gustav igen :)



Spinningen blev inte av idag. Det var totalfullt så jag och louise fick inte plats. Är uppskriven på passet imorn och torsdag och fredag iaf.

Snart blire kantarellsoppa å sen tror jag jag ska lägga mig i ett bad. Om jag orkar.. ja menar det e ju sjukt jobbigt att fylla upp ett badkar liksom...:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0