update

va längesen ja skrev nu. har bara inte hunnit. i måndags då.. vi hittade faktiskt på nåt så jag slapp vara sådär uttråkad :) Jag och malin åkte hem till Emma, där vi först städade undan allt sen helgen. Sen tog vi oss en tur till maxi där vi köpte popcorn, naturgodis å sorbet :P sen åkte vui hem till Emma igen där vi gottade ner oss i sängen å moffade å gluttade på några avsnitt av den nya serien 90210.rätt bra var den faktiskt. man kommer ju in i serier så himla lätt! Det enda man kunde klaga på somvi alla tre var överens om var att alla tjejer va anorektiskt smala! helt sjukt. såg äckligt ut. sjukt att det är så man ska behöva se ut för att bli framgångsrik inom den branchen...



Igår var det fullt upp. VAr meningen att vi skulle ses hela " familjen" men det hanns inte med så länge. jag skulle på spinning så jag kunde inta va med så länge. tyvärr. Men men.. det komemr ju andra gånger =)

Idag blev det körlektion på håkanssons igen och det gick enligt gustav " Ruggigt bra" :D så nu är det nog inte långt kvar :) HIHI! Nu ska jag ut och cleana lite hos mig. det ser ut som ett slagfält. Sen ska jag, Elin och hennes päronmamma till " bettans kollektion" på mingelkväll. :P? får se om jag hittar nåt fint. sen blir det också troligtvis spa kväll på badhuset igen. enligt tradition ;P





tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0