update

ja ja vet. jag har vart skit dålig på att blogga men nu.. nu jävlar e ja back in buissnes! har fått alla bilder  nu också så nu kan jag lägga upp dom. som jag i förra inlägget lovade.

Lördagen då till att börja med:

Riktigt trevligt! :P förfest här i lilla stugan tillsammans med Emma, Liza, Annie, Anki, Louise och Sophie! :P rikigt trevligt! sen fick vi skjuss av lina ner till statt där vi spenderade kvällen fram till 2. Va riktigt kul den här helgen. Mycke folk=)
sen blev det lite annat fläng hit och dit efterråt. Blev inte mycket sömn, så det tog typ ett par dar att återhämta sig, men det va de värt för rijtigt kul hade vi! ;P



iordning gjöring :P maggan har precis målat naglarna ;P



Annie och Emma var på gång:P



skål



Partyemma har vaknat till liv ;P



så snygga vi ee ;P



:P

Söndagen var ju dock inte lika kul. sega som fan ! låg i sängen i stort sett hela dagen. Men det är ju det man ska göra när päronen inte e hemma och tjötar på en att man ska gå upp och göra nåt vettigt. Va ju skönt att "familjen" skulle bo hos mig ett par dagar också. så vi kunde dega tillsammans ;)


pigg och glad frukost runt 2 tiden



ja.. sådär såg det ut i princip hela söndagen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0