vettigt?

ja... gjorde jag nåt vettigt av min kväll som jag sa att jag skulle? va tror ni? självklart inte. Varför skulle jag lyckas med nåt sånt? Nej istället har jag gått fram och tillbaka mellan tv:n och datorn hela kvällen. Mamma och pappa har jobbat kväll båda två så självklart har jag inte ens orkat göra mig nån vettig mat. blev varm oboy med ostsmörgås. gudars va nyttigt. har kännt mig enormt meningsfull hela denna kväll kan jag ju meddela.

Någon spinning blev det inte heller. Har ont i knät. e helt instabilt. men det blir så när det blir överansträngt. Jag har ju en ärftlig skada, som fungerar så att ett muskelfäste som håller i knäskålen sitter diagonalt över knät istället för parrallelt. Det gör att knät inte tål för mycket påfrestningar, eftersom det jobbar fel, och musklerna byggs upp fel. Jag brukar inte lida av det så.. ja menar ja kan ju liskom springa och allt sånt där. men när det blir överransträngt så får jag ont. Körde ju fyra spinningpass förra veckan och det blev tydligen för mycket. Igår hade fick jag jätteont under passet. Trodde att det skulle gå över nu men det hade det inte så det blev till att vila en dag. Vill verkligen vara med imorn så vi får hoppas att det har återhämtat sig. Erik, min bror har haft samma skada fast på båda knäna så han har opererat båda knäna.
Det har snackats om att jag ska göra detsamma med mitt. men att ha helgips från fotknölen upp till låret i 6 veckor känns väl inte sådär jätterockigt. Men det skulle ju va gött att kunna åka skidor, och skridskor och spinna hur mycke man vill utan att få ont i knät.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0