Vilken?

Ja jag ska ju till uppsala på lördag, och då är det ju såklart inplanerat att man ska bege sig ut på en liten shoppingrunda. Har småkikat lite på nätet efter sånt jag är ute efter. dvs ett par stövlar och en jacka. Definitvt prio 1 kan jag ju säga.
men jag kan dock inte komma fram till om jag vill ha bruna eller svarta stövlar. Bruna e ju jävligt snyggt men det passar ju inte till allt. hmm.. ojoj.. vilka problem va? JAA hej jag bor i ett I - land..






Lutar nog åt den första eller sista stöveln och åt den andra eller tredje jackan.. men ja vet inte. får se. =)


En Farfarströja är också ett måste. kan dock inte bestämma vilken färg.. lutar åt vitt.. men kanske blått? eller grått e ju snyggt med.. som sagt.. ja kan inte  bestämma mig. Vad tycker ni? :P
Ett par gråa strumpbyxor ska också definitivt köpas! :)





Kommentarer
Postat av: Emma

Sista stövlarna och andra jackan! :)

2008-10-16 @ 18:20:41
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0