zombie

godmorgon zombiedag. en väldigt konstig sådan också. fattade verkligen noll och ingenting när jag vaknade. varför? jo för att jag vaknade upp i Emmas säng! okej jag sov hos emma vad är det för konstigt med det? jo det är ju den lilla detaljen att Emma själv inte sov här. hon sov hemma hos sin mamma. haha så hur normalt känns detta? här sover jag över hos emma utan att själva värdinnan är här  haha. får ta och pallra mig hem nu innan nåt av emmas syskon kommer hit! va bara tvungen att låna datorn lite först. det gjorde nog inget ;)

gårdagen var jättekul! :) förfest här tillsammans med Louise, Malin, Kristin, Amanda, Lois, Annasofia, Linnéa och johannes. Lirade lite ölspel och gjorde mumsiga shottar med varm oboy. och jag har också upptäckt att folk kan roa sig extremt mycket med en flaska sprutgrädde XD haha och sen bar det av till norrgården :) riktigt trevligt.:P
Och ikväll är det dags igen. hur ska man överleva? :)



 


snyggingar där ;P


 



 




" anna! vi kör den porriga!" "Okej Emma"



 


hotshots blev det! ;P


 






 


man kan ha jävligt kul med en salt pinne


 


paarty! :)


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Festen var askul ju! :D

2008-10-25 @ 14:46:02
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0