2 dagar kvar

ja då var det bara 2 ynka dagar kvar. Och samanlagt 4 lektioner. Moaha! älskar verkligen torsdagar och fredagar! :P idag då. vad har hänt? inte mycket. varit i skolan och sen typ inget mer. Sitter här vid burken och pluggar lite körteori för tillfället. Och som ni märker så går det ju inte så bra eftersom jag sitter här och skriver istället:P men men. Jag SKA. jag ska jag ska.  Måste bara ladda lite först.

Sen blir det till att åka och städa. Inte kul inte kul. Men man får som sagt tänka på pengarna man får för det. Och det är ju inte så jobbigt på tandläkaren där jag städar idag. Det är mycket värre på knaus!



Resterande tid av kvällen vet jag inte vad det blir. Vill göra nåt as kul men som vanligt så är jag så jäkla dålig på att komma på nåt. vill åka till karlstad också. Måste handla lite grejjer. Bland annat en Väska och en jacka, leggins och ett par shorts. Och det allra viktigaste, En tavelduk och svart färg! så jag kan börja med min tavla nån gång!

Längtar som fan till helgen! då blir det kalasis med flickorna! :D



Kommentarer
Postat av: Louise

Du kan bjuda oss på muffins i lillstugan (A) ;)

2008-09-03 @ 17:03:56
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller fullständigt med Louise:)MER MUFFINS ÅT FOLKET! och mer party såklart, men muffins o drinkar passar perfekt tillsammans:)

2008-09-04 @ 16:51:38
Postat av: AnnaSofia

btw så glömde jag skriva namn innan^^

2008-09-04 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0