Äntligen

ja äntligen är snart måndagen över! den värsta dagen. Och en dag närmare helgen =)
Har fått ganmska mycket bra uträttat idag faktiskt, vilket jag inte trodde. började faktiskt skriva på psykologin hör och häpna. Jajjamensan. Skrev typ bara en halv sida iof men ändå :P Sen efter skolan gick jag först och betalade körlektionerna på Kristinehamns och Skrev sen in mig på håkanssons. Fick en körlektion redan imorgon =) snabba puckar.

Har också pluggat en del teori. Fan va duktig jag är asså. helt förvånad över mig själv. Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det nog nanna. Var så jävla trött i skolan idag. Låg på bänken och halvsov typ hela tiden. Plus att jag hade stört ont i huvet hela dan :S hoppas det blir bättre imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0