back in life.

ja då var man här igen.
Söndag morgon. Planetens värsta huvudvärk och trött som fan. Men det är det värt för det va verkligen skit kul igår! :D Förfest hos lina dåra med lite folk. va riktigt kul. Körde lite Öl - spel och annat =). Vi andra hade ju som plan att supa ner LInnéa eftersom det va hennes första kväll på statt. Och Vi lyckades verkligen! lite för mycket tillochmed. Hon mådde verkligen inte bra där ett tag. Det får nog bli lite lugnare för henne nästa helg ;)


Måste bara säga det att Lina hade en SJUKT fin lägenhet ju! så  avundsjuk är ja!

vet inte vad det är men nånting är tydligen JÄVLIGT roligt med tanke på hur fan jag ser ut! X)





naaaw



Emmas jävla blixt gör ju att man ser hur blek som hellst ut!



Skål!!


Sen runt elva begav vi oss mot statt då. Riktigt mycke folk va det, och riktigt kul! en av dom roligaste kvällarna! Sen vid 2 när statt stängde gick vi till torggrillen, skulle på nån efterfest först eller vade va ( ja fattade inte riktigt) och fatta vad som händer! Jag sitter liksom på cykeln ( på mittenstången eftersom det är en herrcykel) och sen bara ramlar jag! Mitt i hela jävla kön! kan det va värre eller? USCH! hoppas inte hela stan kommer ihåg det idag nu bara ;)

Sen bar det av till elin där vi käkade korv ( av nån anledning(?) Och vägen dit vill jag inte prata om. haha hände nåt sjukt som jag nog inte borde skriva. JAg kan bara säga det att jag hoppas att dom inte såg mig och jag hoppas att han inte tror att jag är världens psykopat nu! usch usch usch. haha. Men jävligt kul var det iaf. :P

Kom inte hem förrän halv fem. Då blev det gå å lägga sig direkt. har inte ens tagit ut linserna. Inte så smart kanske, Nu är jag helt röd i ögonen och jag ser liksom som i en dimma,. får nog ta och fixa det där.

Sen blir det knaus, och efter det ett spinningpass på galaxen. ska bli så himla skönt eftersom jag misade passet i fredags!

Kommentarer
Postat av: Louise

Suck, jag visste att det skulle bli skitkul bara för att jag inte följde med.. :(

2008-09-28 @ 10:36:17
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0