bättre tider

ja nu börjar det bli lite gladare på Anna -  fronten. Mamma kom nyss hem med en trevlig liten överraskning =) En kofta från lindex. Har velat ha den länge och det är precis en sån jag ville ha! :D svart såklart men det är ju typ bara det jag använder :P
tack mamma! :D



Elin ringde nyss och blev precis bjuden till erik och elin på pizza! :P härligt. trisstessen är över. ;P Trodde jag skulle tycka att det skulle bli skönt med en fredag av bara degande och inget att göra men självklart så klarade jag inte det. Räcker med en timme så är jag sjukt uttråkad! Men nu slipper jag sitta här hemma och tråka iaf :P


mmmmmmmmmm


men nu ska jag kila! ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0