Betonghjärna.

jaa jag känner mig sån för tillfället. Fyfan va förkyld man kan va då.. gah! ja vill inte! ja vill bli frisk NU! ja vill ju träna!!

Var på sjukan imorse och tog bort stygnen förresten. Så snart slipper man den där irriterande lappen som man har på ryggen! det kliar inte lika förbannat nu heller. det har väl läkt ihop nu typ helt skulle jag väl tro.

Sitter hemma nu.. har nyss vart ute med hunden och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra.  Någon ridning blir det nog inte för min del i detta tillstånd. Jag vill bli frisk så fort som möjligt så jag vill inte riskera att bli ännu sjukare.
funderar på att göra mig en stor kopp varm oboy och bädda ner mig i soffan. Det skulle ju aldrig sitta fel =) ett bad skulle man ju inte heller tacka nej till. vi får väl se vad det blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0