Bilder från igår

ja då har jag äntligen fått korten av emma :P Hetaste tjejerna i stan ;P


nnyss anlända till fridan =)


Anki ser bara liite mordisk ut där. ;P



öl är typ det äckligaste som finns. men men. har man inget annat för tillfället så får man offra sig ;)





Emma och Frida. Snyggast! å den superäckliga drinken i ghögsta hugg där. Lovar, den va SKIT äcklig!


yoo.


sötmalin <3 :P

crazygerd ;P <3



Da family ;P <3 jag ser för övrigt helt cp ut där, vet inte vad jag gör. men jag säger som maggan skulle sagt " den bjuder ja på!" :P




maggans panna gör sig snygg där nere X)




blev till att gå hem i kräkregnet barfota eftersom skorna var så blöta så att det knappt gick att gå i dom. stackars oss :,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0