Då var man hemma igen

Japp då var man hemma efter helgens bravader! Något man aldrig kommer glömma! :D Åkte först till uppsala på lördagen tillsammans med erik. Där vi bodde hos johan och Karin. Spelade fotbollsgolf, käkade Italienskt och hade det riktigt trevligt resten av den dagen. =)

På söndagen var det dags då. Dags att göra det jag aldrig någonsin i mitt liv kunnat tänka mig att göra! Åkte in mot stockholm runt 11.. Nervösa som fan alla tre. Hur skulle det bli? skulle man våga? skulle man???


står i kön i väntan på döden. Johan ser inte allt för nervig ut trotts det som väntar. Men det kommer det kommer...



först ut blev ju då lillasystern .





där uppe står man. högt som fan och vinden susar i öronen. Fattar inte själv att jag hoppade!
Planetens gracisösaste ;P
kommer strax på bröderna också! ;P



Kommentarer
Postat av: Amanda

Shit, vad nära vattnet du var!

2008-09-01 @ 21:14:04
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Shit Anna.. Jag är så grymt imponerad av att du gjorde det och allt!

Jag skulle svimmat av att ens stå där uppe, jag blev ju för sjutton nervls nu bara av att se när du gjorde det! ;)

2008-09-02 @ 09:26:14
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0