dags att sova

onödigt inlägg igen. Men jag har tråkigt.. Håller på att klia ut ögat på mig själv. Ena linsen har skavt exakt HELA dagen. jätteskönt verkligen. Men vad gör man inte för att slippa glajjer. Hörde en kompis som hade månadslinser som satt i konstant hela månaden!såna skulle man ha! Men dom kostade väl multum kan jag tänka mig.


skulle va kul att pröva färgade linser igen nån gång. prövade ju det ett tag i högstadiet. riktigt kul var det :) hade bruna då. typ som den längst ner till höger. skulle vilja pröva aqua eller typ jade green. skulle va lite ballt :P


Tisdag imorn då. Hatar tisdagar :( men får väl tänka på att det bara är 4 dgr kvar till helgen. Blir troligtvis ingen utgång ändå. men det gör mig faktiskt inget. har vart ute typ varenda helg nu på sistone. kan ju va skönt att bara ta det lugnt ibland. plus att man sparar pengar.

Imorn kommer äntligen Erik och Elin hem. Har saknat dom båda två. är så tomt och tråkigt här när dom inte flänger runt överallt. Dom kommer väl antagligen var hur bruna som hellst efter nästan 3 veckor i solen :( suck. jag vill också utomlands!!




hit ska jag banne mig flytta. fan va gött det skulle va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0