FRIDAY!

ja som jag har tjötat om att jag har längtat tills idag. ÄNTLIGEN :P
Dock började ju dagen litesådär halvdassigt kan jag ju säga. Det första man hörde när man vaknade imorse var regnets smattrande mot fönsterrutan. GÖTT! regn! jag älskar regn! det regnar ju nästan ALDRIG! Och det allra härligaste var ju att det kom världens stört regn precis när jag skulle cykla till skolan! det regnade verkligen helt sjukt mycket. underbart...
och självklart så slutade det regna precis när jag låste cykeln utanför skolan.. Ibland är bara livet allt för härligt.


regn regn regn


Men men. Nu lyser ju solen faktiskt tillochmed. Och jag sitter inne. Tänkte ta och plugga lite teori och sen blir det att åka till Linnéa =) dit kommer också Emma, Malin, Madde, Louise, Mikael och Johannes. Linnea fyllde ju 18 för inte sålänge sen så det blir firande av detta =) trevligt trevligt.



Egentligen borde jag kanske inte ens sitta här. Egentligen borde ja gå ner och vara lite social. Ove och Toril är här. snyggt namn. ..Toril :P norrmän är dom. fast.. hon är ju tjej... eller tjej?50 bast. vad är man då? Dam?, kvinna? . norrkvinna? haha  Är iaf mammas å pappas kompisar. Långt uppifrån norge kommer dom. Och dom ska bo här hela helgen tror jag. Vill ju vara social men alltså. Jag förstår mig inte på dom som säger att norska är lätt att förstå. jag fattar verkligen NOLL av vad dom sa. Ove sa nåt till mig förut tror jag. å jag typ bara log å : " eeh aaa.."
 undrar vad jag svarade på? jag kanske sa nåt as skumt? Det är nog lika bra att hålla sig undan . för att slippa pinsamheter menar jag ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0