Godmorning sunshine!

fatta! solen skiner! halleluja. det har vart rätt fint väder nu ganska länge ju. hoppas det håller i sig. sitter hemma hos erik och elin. känns som om jag typ har flyttat in här eller nåt.

Gårdagen var händelserik kan jag säga. Var ju meningen att vi skulle måla tavlor men så långt kom vi aldrig ;P vi poiade HELA dagen. tränade och tränade och tränade. men nu kan jag göra en butterfly, big butterfly, three beat weave och vändningar. lektion 5 har vi kommit till. tvivlar på att vi kommer längre än så faktiskt.

Sen vid sjutiden åkte vi härifrån hem till mig. där det blev kräftor. med mamma, pappa, erik, elin och Elins föräldrar Anders och Maria. Riktigt trevligt. Sen var det ju meningen att det inte skulle hända så mycket mer men det gick inte så bra. istället blev det att åka på ett litet småkalas i Karlstad hos två som heter Stefan och Sabina. Riktigt kul =) träffade lite skåre - bor igen. Dock pratade vi inte skånsk/danska hela denna kväll som vi gjorde förra ggn :P
Blev iaf att lira lite guitar hero och puffa lite pipa och lite annat =) trevlig kväll iaf.

Kom inte hem till stan förrän halv 4 och då blev det att jag sov här istället. Idag ska det bakas för fullt för vid 4 blire släktkalas. Elin fyllde ju år den 11:e så nu ska hela tjocka släkten bjudas på fika. Blir hallon- och chokladmuffins :P mumma!

och sen nån gång blir det ju städning också men det tar vi når det kommer.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fan är det där poi grejen du snackar om? :P

2008-09-21 @ 19:16:00
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0